Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!

  Επειδή κάθε μέρα που περνάει γίνεται σαφές ότι η χώρα μας παραδέρνει ακυβέρνητη στους ωκεανούς της οικονομίας...
  ... Και επειδή οι άπειροι και ανικανοι κυβερνήτες του πλοίου «η Ελλάς» το παρέδωσαν άνευ όρων στον πρώτο ναυαγοσώστη που έσπευσε κοντά του (ή που κρυφά τον είχαν ειδοποιήσει),
   , μόνο η ΤΥΧΗ θα μπορέσει να βοηθήσει το πλήρωμα και τους επιβάτες από το να πουληθούν σαν (οικονομικοί) σκλάβοι στα παζάρια (χρηματιστήρια και τράπεζες) της Ευρώπης, ή να γίνουν κολλήγοι στα χωράφια που κάποτε ήταν δικά τους.
  Τέτοια κακή και ανάποδη χρονιά όπως το 2010, η Ελλάδα δεν έχει ξαναδεί, χώρια από πολέμους βέβαια.
  Γιατί σε καιρό ειρήνης, πρέπει να είσαι ή άχρηστος ή πουλημένος για να «καταφέρεις» μέσα σε λίγους μόνο μήνες να οδηγήσεις μιά χώρα-φυσικό διαμάντι στον μαρασμό, στην απογοήτευση, στην ανέχεια, στο ξεπούλημα.
  (Μέσα θα πέσετε!).
  Ανήκουμε σε ένα κλάδο, αυτόν της θαλάσσιας αναψυχής, ο οποίος μόνο έσοδα και πρόοδο έφερε στη χώρα, μιά και συνδέεται άμεσα με τα μεγάλα και ανεξάντλητα κεφάλαια της Ελλάδος, τη θάλασσα και τον τουρισμό.
  Δυστυχώς, η παρούσα κυβέρνηση κατέστρεψε κυριολεκτικά τον κλάδο των μικρών σκαφών αναψυχής, εισαγωγικό και –κυρίως- κατασκευαστικό, μέσα σε ένα μόλις εξάμηνο!
  Ας έρθουν τώρα οι σνομπ υπουργοί και οι δεκάδες υφυπουργοί και γραμματείς, να πληρώσουν το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι των απολυμένων, αλλά και των επιχειρηματιών που οδηγήθηκαν στην χρεωκοπία, στις σφραγισμένες επιταγές και στην απόγνωση. Όμως όχι: ΟΛΟΙ αυτοί είναι χορτασμένοι, εξασφαλισμένοι και υψηλά αμοιβόμενοι. Είναι, με λίγα λόγια, οι προνομιούχοι του συστήματος που οι ίδιοι δημιούργησαν, καταστρέφοντας όλους τους άλλους και ποτίζοντας με φόβο, ενοχή, αγωνία και προβληματισμό έναν ολόκληρο λαό!
  Επειδή η Ιστορία, συνήθως, αργεί γύρω στα 100 χρόνια να αποδώσει την αλήθεια στη κοινή γνώση, το ΚΑΤΗΓΟΡΩ στη λανθασμένη οικονομική πολιτική, την εσκεμμένη καταστροφή του μικρομεσαίου επιχειρηματία, το σφράγισμα της Ελληνικής παραγωγής και την –κυριολεκτική- ΠΑΡΑΔΟΣΗ της Ελλάδος στα ξένα συμφέροντα (όπως έκαναν οι αλλοδαποί βασιλιάδες τον 19ο αιώνα), το αποδίδω ΕΓΩ προσωπικά στην Ελληνική κυβέρνηση του 2010.
  Εύχομαι, λοιπόν, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΥΓΕΙΑ και ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ. Γιατί εδώ που μας έφτασαν, μόνο η ΤΥΧΗ μπορεί πιά να μας βοηθήσει, όσες ικανότητες κι αν έχουμε!
Δημ. Παπ.

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

TΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ Νο 135 (80) ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ


  Για λόγους ανεξάρτητους της θέλησής μας, που σχετίζονται με την απαράδεκτη συμπεριφορά ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ (το τονίζουμε, ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ) κατασκευαστικών επιχειρήσεων απέναντι στο περιοδικό που τις ανέδειξε, το τεύχος Δεκεμβρίου θα καθυστερήσει για μερικές ημέρες ακόμα. Παρακαλούμε, παρακολουθείτε το blog μας για να ενημερωθείτε για την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας. Ζητούμε συγνώμη από τους αναγνώστες που ήδη αναζήτησαν το τεύχος στα περίπτερα, αλλά στον εμπορικό χώρο των φουσκωτών συμβαίνουν πράγματα (και εμφανίζονται συμπεριφορές) που τείνουν να τον εξαφανίσουν! Θυμίζουμε ότι στο υπό κυκλοφορίαν τεύχος (που είναι έτοιμο, στο τυπογραφείο) υπάρχουν πολλά και ενδιαφέροντα τεστ νέων μοντέλων του 2011, τα videos των οποίων θα αναρτηθούν άμεσα στο blog μας, αμέσως μόλις το περιοδικό βγει στα περίπτερα.
  Τέλος, εκφράζουμε τη θλίψη μας, την αγανάκτησή μας, την απορία μας, την έκπληξή μας, το παράπονό μας και την πικρία μας για τη στάση της Ελληνικής κυβέρνησης, η οποία ενώ έχει πάρει μέτρα «ψαλιδίσματος»  της ζωής μας γενικότερα, το μόνο μέτρο «ανάπτυξης» που εξήγγειλε για άμεση εφαρμογή, είναι η... απόσυρση για αγορά καινούριων αυτοκινήτων! Το σουρεαλιστικό αυτής της απόφασης είναι εμφανές (ο χρεωκοπημένος αγοράζει Mercedes!!!), αλλά και ο λόγος προφανής: Τα «ξένα αφεντικά», δηλαδή οι Γερμανογάλλοι, τράβηξαν το αυτί της εντολοδόχου κυβέρνησης, ζητώντας να πουλήσουν και κανένα αυτοκινητάκι στους άφραγκους Έλληνες! Την ίδια όμως στιγμή, δεκάδες κατασκευαστές μικρών σκαφών αναψυχής απειλούνται με λουκέτο, ενώ θα μπορούσαν να παράγουν, να εξάγουν, να κρατήσουν το χρήμα μέσα στη χώρα, να φέρουν και συνάλλαγμα. Τι να πει κανείς... Άγνοια; Ασχετοσύνη; Αδιαφορία;  Ή μήπως είμαστε μάρτυρες ενός προγράμματος κατάκτησης της Ελλάδος και μετατροπής της σε μία χώρα εργατών, που θα δουλεύουν με σκυμμένο κεφάλι και χωρίς ερωτήσεις για τα ντόπια και ξένα αφεντικά;
  Αχ, «Ελλάδα του πράσινου ήλιου», πως (μας) κατάντησες...
  (Μετά από αυτά, είναι σαφές ότι μικρότερη σημασία όλων έχει η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας του τεύχους Δεκεμβρίου ενός περιοδικού για φουσκωτά...).     Δημ. Παπ.

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΚΑΠΛΑΣ-ΠΕΕΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε αυτό το πολύ ενδιαφέρον δελτίο πληροφοριών από τον ΣΕΚΑΠΛΑΣ-ΠΕΕΥ, στο οποίο δίνονται σαφείς και οριστικές απαντήσεις σε πέντε σημαντικά ερωτήματα σχετικά με τον φόρο πολυτελείας των σκαφών αναψυχής άνω των 7,5 μέτρων (δηλαδή, σε ποιές περιπτώσεις αποδίδεται και σε ποιές όχι). Πρέπει να σημειωθεί ότι οι απαντήσεις αυτές δόθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών μετά από αναλυτικά και συνεχή αιτήματα του Συνδέσμου.


ΣΕΚΑΠΛΑΣ - ΠΕΕΥ                                                                  10/12/2010

ΠΡΟΣ: ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ


  Με την επιστολή μας αριθ. 138/10/ET/4-8-2010 ζητήσαμε από το Υπουργείο Οικονομικών διευκρινιστικές απαντήσεις επί διαφόρων ερωτημάτων για τον φόρο πολυτελείας. Το Υπουργείο αυτό απάντησε με το έγγραφό του αριθ. ΔΕΦΚ 5051054/ΕΞ2010/8-12-2010.
   Τα ερωτήματα είναι τα εξής και κάτω από αυτά, μονολεκτικά, η απάντηση που δόθηκε:
    1ο ΕΡΩΤΗΜΑ: Ιδιώτης έχει αγοράσει ερασιτεχνικό (ιδιωτικό) σκάφος αναψυχής, ανεξαρτήτως ολικού μήκους σε χρόνο προγενέστερο της 04-ΜΑΡ-2010, ημερομηνίας έναρξης ισχύος του ν. 3833/2010, και προσκομίζει τα σχετικά παραστατικά αγοράς για να το εγγράψει στα Β.Ε.Μ.Σ. Οφείλεται φόρος πολυτελείας;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι.
    2ο ΕΡΩΤΗΜΑ: Κατασκευαστής σκαφών στην Ελλάδα πρόκειται να πωλήσει ερασιτεχνικό (ιδιωτικό) σκάφος αναψυχής, ολικού μήκους που υπερβαίνει τα 7,5 μέτρα και προσκομίζει όλα τα αναγκαία δικαιολογητικά προκειμένου να προσδιορισθεί και καταβληθεί ο φόρος πολυτελείας στην οικεία Τελωνειακή Αρχή, η οποία για να προβεί στις ενέργειες αρμοδιότητάς της απαιτεί να προσκομισθούν και παραστατικά του κινητήρα. Είναι αυτό νόμιμο;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι 
   3ο ΕΡΩΤΗΜΑ: Επιχειρηματίας έχει προβεί σε εισαγωγή ερασιτεχνικού (ιδιωτικού) σκάφους αναψυχής ολικού μήκους που υπερβαίνει τα 7,5 μέτρα από Τρίτη Χώρα (μη Κ-Μ της Ε.Ε.) σε χρόνο προγενέστερο της 04-ΜΑΡ-2010, ημερομηνίας έναρξης ισχύος του ν. 3833/2010. Όταν πωλήσει το σκάφος αυτό, μετά την 04-ΜΑΡ-2010, οφείλεται φόρος πολυτελείας;
   ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι 
   4ο ΕΡΩΤΗΜΑ: Επιχειρηματίας έχει ενδοκοινοτικώς αποκτήσει ερασιτεχνικό (ιδιωτικό) σκάφος αναψυχής από Κ-Μ της Ε.Ε. σε χρόνο προγενέστερο της 04-ΜΑΡ-2010, ημερομηνίας έναρξης ισχύος του ν. 3833/2010. Όταν πωλήσει το σκάφος αυτό, μετά την 04-ΜΑΡ-2010, οφείλεται φόρος πολυτελείας;
   ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι.
   5ο ΕΡΩΤΗΜΑ: Στο οικείο βιβλίο των Λιμενικών Αρχών (Νηολόγιο ή Βιβλίο Εγγραφής Μικρών Σκαφών-Β.Ε.Μ.Σ.), είναι γραμμένο ένα ερασιτεχνικό  (ιδιωτικό) σκάφος αναψυχής του οποίου μεταβιβάζεται η κυριότητα π.χ. λόγω πώλησης, αιτία θανάτου (εξ αδιαθέτου διαδοχή ή διαδοχή από διαθήκη), λόγω δωρεάς, λόγω γονικής παροχής κ.λπ. Οφείλεται φόρος πολυτελείας;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι.

 Για το Δ.Σ./ΣΕΚΑΠΛΑΣ-ΠΕΕΥ
 Ο Πρόεδρος                             Ο Γενικός Γραμματέας
Ηλίας Περιμένης                        Αλέξανδρος Ζέης

ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟ Νο 134 ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 14/12

Λόγω τεχνικών προβλημάτων (που δεν δικαιολογούνται αλλά ελπίζουμε να συγχωρούνται λόγω της δύσκολης εποχής), το τεύχος Νο 134 του περιοδικού «ΦΟΥΣΚΩΤΟ», θα κυκλοφορήσει πανελλαδικά την Τρίτη 14/12, οπότε ελπίζουμε ότι θα βρίσκεται παντού την Τετάρτη 15/12. Ζητούμε και πάλι συγνώμη από τους αναγνώστες μας σε όλη την Ελλάδα για τις μεγάλες καθυστερήσεις, αλλά δυστυχώς αυτή την εποχή οι βασικές μας προσπάθειες επικεντρώνονται κυρίως στο να συνεχίσουμε να βγάζουμε το περιοδικό κάθε μήνα, και δευτερευόντως στις καθυστερήσεις των ημερομηνιών κυκλοφορίας. (Παρακαλούμε να επισκέπτεστε το blog μας, για ενημέρωση σχετικά με την κυκλοφορία των νέων τευχών).

SPLASH COVERS: ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΑΣ! (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Προστατέψετε τον κινητήρα του σκάφους σας με τα καλύτερα καλύμματα της αγοράς! Τα Splash Covers έχουν σχεδιαστεί ώστε να αντέχουν στις χειρότερες καιρικές συνθήκες και προστατεύουν τέλεια τους κινητήρες σας από τις ακτινοβολίες UV, τον ήλιο, το νερό και το αλάτι. Δεν αιχμαλωτίζουν την υγρασία και δεν επιτρέπουν τη διάβρωση, ενώ είναι κατασκευασμένα από καινοτομικό υλικό που επιτρέπει στο ύφασμα να εισπνέει διαχέοντας την υγρασία στο περιβάλλον. Αντίθετα δηλαδή από τα φθηνότερα υλικά, όπως ο καμβάς ή το βινύλιο, τα οποία προκαλούν φθορές στο χρώμα ενώ δεν εμποδίζουν την διάβρωση ή την υγρασία.

Τα καλύμματα Splash είναι κατάλληλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα ώστε να μένουν πάνω στον κινητήρα εφόσον αυτός είναι σε λειτουργία! Είναι πλήρως δοκιμασμένα και εγκεκριμένα. Όχι μόνο δεν επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση του κινητήρα, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις τη βελτιώνουν επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερη θερμοκρασία.

Κάθε κάλυμμα έχει άψογη εφαρμογή κι αυτό γιατί σχεδιάζεται ξεχωριστά για κάθε διαφορετικό μοντέλο κινητήρα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αναγραφής στα καλύμματα των λογότυπων κάθε εταιρίας, κάτι που σας εξασφαλίζει πως τα καλύμματα είναι πλήρως εγκεκριμένα για χρήση από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κινητήρων (Mercury/ Mariner, Suzuki, Evinrude & Yamaha).

Τα Splash Covers προστατεύουν τον κινητήρα σας από:
  • Ξεθώριασμα λόγω UV ακτινοβολίας
  • Χτυπήματα και γρατζουνιές
  • Διάβρωση από το αλάτι

Διάθεση: ΑΝ. ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΟΥ & ΣΙΑ ΕΕ, Πίνδου 62, Πεύκη Αττικής, τηλ.: 210 6147019, email: manousaridis@hol.gr

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΣ ΤΗΝ «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»: ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ!

Είναι ντροπή και αίσχος, το να δίνονται κίνητρα και φοροελαφρύνσεις στους εισαγωγείς καινούριων αυτοκινήτων, ενώ την ίδια στιγμή έχει καταδικαστεί στην αφάνεια ο κλάδος των σκαφών αναψυχής, μέλη του οποίου είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ! Δηλαδή, χωρίς πολλά λόγια και φιοριτούρες: Πίεσαν την κυβέρνηση οι ΓερμανοΓάλλοι για να πουλήσουν αυτοκίνητα στον δοκιμαζόμενο Ελληνικό λαό, και η Κυβέρνηση αυτή (που ήδη έχει γραφτεί με μαύρα γράμματα στην Ιστορία του Έθνους) τους κάνει το χατήρι, μειώνοντας τους φόρους κατανάλωσης και πολυτελείας. Έτσι, τα δανεικά που μας δίνει η  Ευρώπη θα ξαναφύγουν αμέσως για αγορά αυτοκινήτων, συν τους τόκους, ΠΛΗΝ τα έσοδα του Δημοσίου (αφού μειώνεται ο φόρος κατανάλωσης!). Τι είσαστε –και ΠΟΙΟΙ είσαστε- εσείς βρε λεβέντες; Τυφλέ λαέ, άφησες τους πιτσιρικάδες μόνους να αντιστέκονται στο πιό βίαιο, σκληρό και κυνικό καθεστώς που γνώρισε η Ελλάδα απ’ την εποχή των δικτατόρων και δώθε...


  Όσο για τους άλλους επαγγελματικούς κλάδους; Να πάνε να πνιγούν, έτσι; Μαγαζιά κλείνουν, κατασκευαστές πτωχεύουν, και μάρκες γνωστές, δημιουργημένες από ανθρώπους καλούς, εξαφανίζονται. Κανείς δεν νοιάζεται για κάτι που παράγεται στην Ελλάδα! Ο κλάδος των σκαφών εκπέμπει S.O.S., και η «Κυβέρνηση ΜΕΡΟΥΣ των Ελλήνων» κλείνει τον ασύρματο για να μην το ακούει.


  Ντροπή και Αίσχος!


  Αλλά εμείς, θα παραμείνουμε. Εδώ! Μέχρι την άνοιξη! Μέχρι το καλοκαίρι! Για να σας πετάμε πέτρες όπως θα φεύγετε, ντροπιασμένοι, για να «σας παρηγορήσουν» οι τοκογλύφοι των αγορών, με διορισμούς στις Βρυξέλλες και σε άλλα Ευρωπαϊκά αξιώματα. Θυμηθείτε με!          Δημ. Παπ.


Υ.Γ. Και να μην ξεχάσω: Καλώς να το δεχθείτε το "αφεντικό", σήμερα 7 Δεκεμβρίου. Εμείς θα είμαστε απ'έξω και θα φωνάζουμε "ουουουου", μαζί με τον Ζήκο- Χατζηχρήστο. Της κακομοίρας!